Říjen 2017

Stěhování

16. října 2017 v 11:58 | Kara
Ahoj, stěhuji se na nový blog, potřebuji změnu. Odkaz: http://thinkthin.blog.cz/ . Tak si změňte odkaz my skinny bitches :* Pořád jsem to já Kara, jen mám jinou adresu. Dál už budu psát jen na nový blog. Papa.


15/10

15. října 2017 v 14:34 | Kara
snídaně: pomelo
svačina: nic
oběd: knedlo-vepřo-zelo, trocha zmrzliny se šlehačkou, 1 kousek štrůdlu (oběd u babičky!)
svačina: nic
večeře: nic

pití: voda, pomerančový džus, čaj, kafe
pohyb: procházka 4km

Tak kalorie jsem zase hodně přestřelila, radši ani nepočítám, je mi to jasný. Po tom obědě mi bylo fakt špatně. Je toho dost, ale věřte, že jsem hodně odmítala a spoustě věcí se mi podařilo vyhnout (chlebíčky, chipsy, tyčinky, koláčky, přídavky knedlíků a tak dál), no znáte babičky. Přemýšlela jsem potom o zvracení, ale nakonec to šlo spodem, if you know what i mean.
Snad poprvé mám radost z toho, že už končí víkend. Konec rodinných obědů, hurá. Zítra plánuju možná kousek ovoce k snídani, pak nic a k večeři si udělám asi nějaký zeleninový salát, aby nebyly kecy, že nevečeřim. Ale třeba se to obejde bez toho, uvidíme.

Snad jste si užily víkend a neprasily tolik jako já. Pa, K.


14/10

14. října 2017 v 17:26 | Kara
snídaně: 2 banány
svačina: kousíček bábovky (s mamkou ke kávě)
oběd: řízek, bramborový salát (rodinný oběd)
svačina: nic
večeře: nic

pití: voda, kafe, zelený čaj s citronem
pohyb: jóga

No není to ideální, kalorie jsem přesáhla, ale stejně jsem docela spokojená. Nebylo žádný ZP a tak je to pořád mnohem lepší než poslední dny.


13/10

13. října 2017 v 18:46 | Kara
Achoj,
achjo. Dneska jsem se zase přejedla hoodně, vůbec nevím jak se do mě může tolik jídla vejít. Připadám si hrozně, hrozně nechutně a tlustě. Fakt už to musí přestat! Na váze mi po tom přežeru vyskočilo číslo 64, na místě jsem se rozbrečela. A pak jsem vymyslela plán na následující dny, který prostě musím splnit. NECHCI BÝT ZASE TLUSTÁ. Pořád mám o deset kilo míň než na začátku a teď to nepokazím. Ušla jsem dost dlouhou cestu na to, abych si nechala řídit život sušenkou!

Plán na následující dny
: povolené potraviny: zelenina, ovoce, nízkotučný tvaroh, bujóny/nízkokalorické polévky do hrnečku
- a to jen v případě, že budu mít fakt velký hlad a už to nepůjde vydržet/ budu mít pocit že omdlím
- ideálně tedy nejíst nic

: jíst něco jiného než "povolené potraviny", jen pokud mě k tomu někdo vyloženě donutí (někdo z rodiny/přítel - nikdo jiný nemá právo mě nutit)

: každý den se celkově vejít do 500 kcal

: cvičit každý den a je úplně jedno co to bude.. cvičit podle nějakého videa, posilování, cardio, joga, běh, tanec, volejbal, jít do fitka nebo si udělat pár serií dřepů+kliků+sklapovaček doma, jít na delší procházku, prostě udělat jakýkoliv pohyb navíc.

: zvážit se nejdřív příští sobotu 21.10.

Tak mi držte palce prosím, jdu do toho zase naplno. Snad se vám daří skvěle berušky, užijte si víkend. <3



12/10

12. října 2017 v 18:21 | Kara
Ahoj berušky,
omlouvám se, že teď nepíšu tolik. Je toho na mě nějak moc, jsem pořád hrozně unavená. Nemůžu sem psát ani jídelníčky, protože se za ně stydím - trápí mě ZP. Hodně, každý den, celý týden. Nevím jak se z toho dostat vůbec :( zkouším se cpát co nejvíc zeleninou a ovocem abych tomu předešla, ale stejně se vždycky přejím odpoledne nebo večer s přítelem. Přestala jsem se vážit a na váhu se teď fakt dost bojím. Připadám si hrozně tlustá, určitě jsem přibrala. Nevím, nevím co s tím. Musím se prostě víc snažit a dát se nějak dokupy! Ozvu se s každým jakž-takž úspěšným jídelníčkem. To by mě mohlo motivovat, Vy mě motivujete nejvíc.

Chci vás taky motivovat, takže se musím zase začít pořádně snažit. Moc děkuju za všechny komentáře u posledního článku, úplně mě dostalo kolik jich je! <3

Jdu vás všechny oběhnout a snad se ozvu brzy s nějakým tím úspěšným jídelníčkem.


5/10

5. října 2017 v 9:56 | Kara
Váha 58,8! Konečně je tam ta osmička a navíc mi začínají padat další kalhoty. Mám z toho hroznou radost, ikdyž mě to na jednu stranu štve. S tričkama je to to samé, v podstatě všechny jsou mi větší, což je pohodlný, ale začínám vypadat trochu jako hobo. Musím našetřit peníze a obměnit šatník, asi si to dám jako odměnu, až se dostanu na těch 55 kilo.

No jinak jsem teď začala pít takovou šťávu nebo nevím jak to nazvat, vždycky před jídlem skleničku. Je to jenom spousta nakrájeného zázvoru, zalitého litrem horké vody, se šťávou z celého citrónu a lžící medu. Může se to pít teplý i potom studený. Vždycky si ráno udělám konvici a pak jí prostě vypiju přes den. Mělo by to zlepšovat celkově zdraví, imunitu a taky rozpohybovat trávení a metabolismus.

Snad se vám daří berušky, jdu vám oběhnout.


4/10

4. října 2017 v 10:59 | Kara

Váha ráno 59,1 - velký zklamání, pořád jsem čekala kdy tam skočí ta 58 a ono tam zůstalo tohle. No to mám asi za to, že poslední dny jím zase hodně pečivo. Jak se daří vám?


3/10

3. října 2017 v 11:44 | Kara
snídaně: x
svačina: x
oběd: mandarinka
svačina: 2 celozrnné rohlíky, 2 vajíčka na měkko, flora light, pár cherry rajčátek
večeře: houska, šunka, salát

pití: voda, kafe, černý čaj s medem a citronem, cc zero
pohyb: x

Váha 59,5. Hezky to poskočilo, snad tam zítra bude 58. Vrátila se mi chřipka nějak, nechápu proč, půlku noci jsem strávila kašláním. Hrozně mě to štve, protože kvůli tomu nemůžu cvičit. Chtěla bych zpátky léto, je mi pořád zima. Papa, K.


2/10

2. října 2017 v 9:04 | Kara
snídaně: ovesná kaše, hruška
svačina: x
oběd: francouzská polévka, krajíc chleba se sýrem
svačina: okurka, rajče
večeře: 2x celozrnný rohlík, flora light

pití: voda, kafe, černý čaj, zelený čaj s citronem
pohyb: x

Váha 60,5. O víkendu byl blázinec, hrozně jsem chlastala, nevážila se, jedla s prominutím samé sr*čky a jediný pořádný pohyb byla spousta sexu. No dneska si připadám úplně hrozně a jako vzducholoď < červený kód.

Snad bude zítra líp a váha klesne, musím s tím pohnout. Myslím na vás zlatíčka a doufám, že se vám daří dobře.