Říjen 2016

Pohanková kaše

11. října 2016 v 8:20 | Kara |  Recepty
Co je potřeba:
  • 40g pohanky lámanky
  • 140ml vody
  • 60ml mléko
  • skořice, med, máslo
  • (javorový sirup, ovoce)
Postup:
Odvážené množství pohanky prohlídneme, odstraníme případné zbytky slupek a pohanku propláchneme. Hodíme do hrnce a zalijeme uvedeným množstvím vody a mléka, dáme vařit. Do doby, než se nám začně kaše vařit (2-3minuty) pohanku hlídáme, aby "neutekla z hrnce". Potom snížíme teplotu a vaříme dalších cca 8min dokud kaše nezhoustne tak jak chceme. Do hotové kaše přimícháme kousek másla, lžičku medu/sirupu a posypeme skořicí.

Tipy:
Použijte opravdu lámanku - není v celých zrnech a nevaří se tak dlouho jako nelámaná
Pokud spěcháte (např. ráno - snídaně) udělejte si radši kaši ovesnou/rýžovou/jáhlovou.. jsou rychlejší
Doba přípravy : cca. 12 minut
Přidejte ovoce/oříšky/semínka na ozdobu a super chuť.
Samotná pohanka má docela specifickou chuť, mě teda chutnala hned, ale všem nemusí. Tak vyzkoušejte i různě dochutit atd. :)


Proč jíst pohanku:
Pohanka obsahuje dostatek vitamínů C a B, rutinu, lecitinu, železa, hořčíku a manganu. Nejcennější je pro tělo rutin, který potřebujeme pro zachování dobrého cévního systému. Proto je pohanka doporučována lidem s křečovými žilami, ale i celiatikům, protože neobsahuje žádný lepek. Má jiný botanický původ než klasické obiloviny, je z čeledi rdesnovitých.
Pohanková kaše je lehce stravitelná a je vhodná pro oslabenou slinivku.
A hrozně moc zasytí!!!

Girls who did it 3

5. října 2016 v 18:09 | Kara |  Thinspo
Tak další tranformace holek a motivace pro nás.
Nevím proč, ale tohle mě motivuje nejvíc...
Je jich tolik a všechny to zvládly!
Proč bychom to nezvládly taky? :)

>>>celý článek